Aarhus Universitets segl

Support


Front Office support 

AU DeiC Front Office varetager administrative og projektrelaterede spørgsmål og problemer relateret til Interactive HPC. AU DeiC Front Office kan hjælpe dig med adgang til HPC anlæg. Front Office hjælper også med vejledninger i, hvordan man får adgang til ressourcer på et HPC anlæg, og hvordan HPC kan anvendes i forskning og undervisning. Optimering og hjælp med kode og data vil foregå i samarbejde mellem brugeren og Front Office, der vil hjælpe med at finde den rette hjælp.

For Front Office Support, kontakt AU DeiC Front Office

Back Office support 

AU Back Office  varetager tekniske problemer relateret til Interactive HPC. Back Office varetager eksempelvis flytning af store mængder data, håndtering af GDPR og følsomme data, tekniske problemer med anlæg, software, hardware osv. Back Office kan ikke hjælpe dig med optimeringsproblemer med kode, eller hvis du er løbet tør for beregningstid.

For Back Office support, kontakt AU Back Office

Anerkend brug af DeiC Interactive HPC 

Det er obligatorisk at rapportere brugen af ​​de nationale HPC-ressourcer. Dette for at øge bevidstheden om brugen af ​​HPC i forskning og for at dokumentere det videnskabelige output af den nationale investering i HPC.

Som forsker er du derfor forpligtet til at anerkende brugen af ​​DeiC Interactive HPC i alle publikationer, bogkapitler, plakater osv. Dit Front Office vil give dig et HPC-referencenummer (f.eks. DeiC-AU-L1-123456) og viden om, hvordan du bruger det korrekt.


Front Office Support

AU Front Office varetager administrative og projektrelaterede spørgsmål og problemer med og adgang til Interactive HPC


Back Office Support

AU Back Office håndterer tekniske problemer med Interactive HPC 



System Status

Oplever du problemer med DeiC Interactive HPC? Tjek System Status for at se om der er tale om et generelt problem, og hvornår det forventes løst